אנרגיה מינית ככח החיים

אני מניח שרבים מאיתנו מקשרים את המילה מיניות למשהו שקורה בחדר המיטות. לאקט שלרוב הוא חבוי, נסתר, אולי אפילו אסור. לימדו אותנו להפריד בין האיכות של האנרגיה המינית לבין הפעולות והעשייה שלנו ביום יום. לא פלא שרובנו מסתובבים בתחושה פנימית של סירוס או קורבנות אל מול נסיבות החיים השונות.

ממש בא לי שנכיר את האפשרות של שימוש באנרגיה המינית כמשהו שהוא גדול יותר מרק סקס במיטה, ושיש דבר כזה בעולם, עבודה עם האנרגיה המינית ממקום שהוא בריא, בשל, בוגר, מזין ומעצים ולא רק למטרות המשכיות גנטית. דרך בה אנו חולמים יוצרים (יצר) ומגשימים רעיונות בחיים שלנו גם מתוך חיבור עם האנרגיה המינית הקיימת בכל אחת ואחד.

אנחנו יצורים מיניים, אנחנו יצורים אנושיים עם גוף פיזי, רגשות ומחשבה.

מכיוון שהגוף המיני קשור קשר הדוק לרגשות ולמחשבות שלנו, תהליכי מודעות ועבודה רגשית הכרחיים לחיבור נכון ובריא למפגש עם האנרגיה המינית שבנו, כיוון שבחברה שלנו ישנם הרבה רגשות מודחקים והפחדה סביב אזור האגן ובכל נושא המיניות.

הדרך לרפא את הפצעים המיניים שלנו ושל האנושות כולה לאמונתי הם על ידי נתינת כלים להביא נושא זה אל האור ולעבוד עמו במרחב בטוח ואוהב.

חלק מהותי בתהליך של הריטריט שאני מעביר מביא גישה זו ומלמד כיצד להיפגש עם הרגשות של האשמה והפחד, יחד עם הטבואים שאנו מחזיקים ומסתירים באברי המין שלנו. בתהליך אותנטי שממשיך גם לאחר הריטריט לעשות עמם תהליך משחרר, מרפא ומעצים. ללמוד איך להביא אור למקומות חשוכים אלו בתוכנו. מכאן לאפשר לאנרגיה היפה של המיניות לחזור ולזרום בגופנו בחופשיות ולהפוך נגישה עבורנו ביצירה ובעשייה שלנו ברמה הפרקטית בתוך החיים. זה תהליך שמעצים את האהבה בתוך גופנו.

אהבה ומפגש, קודם כל עם עצמנו והמקום בו אנו נמצאים ומכאן גם עם הפוטנציאל אליו אנו הולכים.

מה דעתכם על האפשרות שמותר להיות יצור מיני.

שמותר לחיות בתשוקה ובשמחה לעשייה שלנו.

שהחברה בה אנו גדלים מעודדת אותנו להביא להט והתלהבות ליצירה שלנו בעולם.

תארו לכם שהיו מלמדים אותנו מילדות לחיות כמאהבים של החיים ומראים לנו בצורה פרקטית כיצד לחדור אל המציאות בנוכחות אוהבת ומתמסרת.

אז הנה יש מקום שמלמד ונותן כלים כיצד ליצור מציאות כזו. מציאות שבה אנו לומדים לחיות מתוך תשוקה, ליצור מתוך עונג,
לשנות את הרגלי העשייה מתוך דפוסי הישרדות לעשיה מתוך השראה עמוקה, תום וסקרנות.

ב – 14.11.2018-17.11.2018 נפתח מחזור נוסף של הריטריט "להתעורר לכוח החיים". אני מזמין אנשי חינוך, תרפיסטים, מנחים, אקטיביסטים, אנשי מודעות ולב ואת כל מי שבשלים, להצטרף אלינו למסע של חיבור ברמות נוספות לכוח של האנרגיה המינית, לבוא ולקבל חוויה מעבר למילים, יחד עם כלים כיצד לחיות יותר מתוך תשוקה. זהו מסע של למידה, עבודת עומק רגשית המאפשרת אינטגרציה של הלב, הגוף, האנרגיה המינית, הרגשות והמודעות בתוך תהליך קבוצתי עוצמתי ומחולל שינוי.

אם הבטן עושה תחושות של "זה הזמן", מוזמנים להצטרף אלי כעת בהרשמה המוקדמת.

פרטים נוספים והרשמה כאן

שתפו את הפוסט

פוסטים קשורים

כותרת