להיות הר געש

האגם העמוק ביותר בארה"ב. כמה יופי יש בו במימיו ובטבע סביבו. לפני 7700 שנה כשהיה הר געש פעיל והתפוצץ, בטח זה היה מזעזע ברמות אחרות. אחרי זה הוא קרס לתוך עצמו וכך נוצר המכתש. חשבתי על זה. לפעמים אני ממש מרגיש שבא לי להתפוצץ. ומה קורא כשאנחנו מאפשרים לעצמנו להתפוצץ. כל החושים אומרים "לא זה מסוכן." תשמור. תחזיק… יש בזה היבט של איבוד שליטה. מישהו עלול להיפגע… וזה יכול להיות גם להתפוצץ משמחה או מאהבה לאו דווקא מרגשות כמו כעס. ומה קורה כשיוצרים מרחב מאפשר ולומדים שלהתפוצץ זה לאו דווקא על מישהו או משהו. וזה יכול להיות תנועה וקול במרחב שמכיל את העוצמה שלנו. ואז נהיה מקום לעומקים וליופי של הבריאה שבתוכינו להתגלות ולבוא מתוך האפר בחזרה לחיים ומתוך הנסתר אל הנגלה.

פחות מחודשיים למסע המשותף שלנו. וכבר יש קבוצה מרגשת ומקסימה.
למי הקריאה והבשלות להצטרף אלי ואלינו ל- step 2 ?

מוזמנים לקרוא עוד על Step 2 בקישור. מדובר במסע עומק של חופש טוטאליות ואהבה, המיועד לבוגרי הסמינרים שלי 'להתעורר לכוח החיים', בוגרי סמינרי איסטה ומי שיש להם ניסיון בתהליכי מודעות המשלבים עבודה עם האנרגיה המינית, טנטרה או שמאניזם מיני.

אם יש לכם קריאה עמוקה לחיות את החיים במלואם ולעשות כל מה שנדרש על מנת ללכת עם האמת של ליבכם. להביא את הפגיעות ואש האהבה כמתנת היותכם הייחודית תהא אשר תהא, מסע זה נועד עבורכם.

למידע נוסף היכנסו לקישור כאן

שלכם באהבה
אור קורן 

שתפו את הפוסט

פוסטים קשורים

כותרת