לחבר בין כל חלקי

אני כותב אל החלק בנשמה שלנו שנמצא שם בפנים והרבה פעמים לא נראה.
זה החלק העדין שרוצה להיות ער, חי, להתגשם במלאות בחיים, אך לא פעם חווה את החיים כאלימים מדי, מהירים מדי, כואבים מדי, וחסר את ההדרכה והכלים כיצד לחיות כיצור רגיש וכיצד לגלות את העוצמות שבו?
אני רואה את החלקים האחרים שפיתחנו שעוזרים לנו לשרוד ולהמשיך הלאה, אך כל עוד לא נחבר ביניהם נחיה בתחושה שמשהו חסר.
יש בתוכי קריאה שבעומק המשותפת לכולנו.
זו הבקשה של האנושות לגדול. אולי אפשר לומר לגדול דרכנו, להתבגר, לקחת יותר אחריות כשותפים ביצירת מציאות בחיים האלו.
.
בעת העתיקה היו בתי ספר למסתורין שחנכו את האנשים לזכור את עצמם, את הנצחיות של נשמתם ואת קדושת החיים ולמצוא את הרוח בתוך עולם החומר. אלו היו מרחבים שמלמדים כיצד להביא את החיבור המלא שאנו כל הדרך פנימה אל הגוף, אל המיניות ואל החיים.
הקריאה הזו הביאה אותי לנסוע למקומות שונים בעולם, קרובים ורחוקים וללמוד את תרבות הנשמה החופשית ודרכים להביאה בקבוצה ובקהילה.
באפריל בגל הראשון של הקורונה חזרתי ממסע של כמה חודשים בבית ספר למסתורין בניו זילנד. יחד עם קבוצה של 60 איש מכל העולם חיינו, תרגלנו ונשמנו את המהות של תרבות כזו אותה אנו יוצרים ולומדים.
שיתוף וכנות עמוקים, תקשורת לב והקשבה, עבודה עם האנרגיה המ'נית ככוח חיים ויצירה תוך כדי ריפוי וחיבור המקומות בתוכנו שניתקנו בעבר, הסכמה לעבוד עם הצללים שלנו ויחד עם הקבוצה להביאם אל האור באופן טרנספורמטיבי ומרפא, יצירת מרחבים לביטוי חופשי, יצירתיות, ודרכים לחלוק כוח ואהבה במאורגניזם הגדול (הקבוצה) אשר הינו ישות מתגלה ומתהווה מתוך המסע המשותף.
המסע בבית הספר למיסתורין בניו זילנד העמיק בי את חווית החיים המושתתים בעקרונות לפיהם אני רוצה לחיות. כל הקשיים והאתגרים שהיו, היוו חלק מתהליך של גדילה משותפת ולא נתפסו כבעיה שצריך מיד לפתור. הנשמה שלי נזכרה בתחושה העמוקה של 'יחד', שהחיבור שלי אל עצמי משפיע על אחרים ושהעצמה אישית למעשה מזינה את כולם. לכן המרחב רוצה אותי/אותנו בכוליות שלנו, כי כך נוכל באמת להביא את מתנת היותנו באופן שורשי, סינרגי ועמוק למרחב.
ללמוד לחיות כמעשה אהבה. לעשות אהבה עם כאב ועם עונג כחלק מהחיים.
ללמוד לחדור לתוכם עם הנוכחות שלי ולתת להם לחדור עמוק לתוכי.
זוהי דרך שמלמדת איך להביא את כל מי שאני וכל מה שמתגלה בתוכי ומתוכי מהנסתר אל הגלוי, ויחד עם כל שותפי לדרך להדהד זאת בעוצמה מלאת אהבה אל החיים.
.
רבים מכם מקדימים את זמנכם באופן יחסי לסביבה בה אתם חיים. הנשמה קוראת אתכם להתעורר ולחיות והדבר יוצר לא פעם חוויה של חיכוך, אי הבנה ובדידות ביחס למי שחיים לצדכם.
.
כיום אני רואה את המרחבים הללו כמקומות אשר נועדו לאגד את כל הנשמות הערות שבוחרות לנוע יחד כחוד חנית של האנושות. לחנוך אותם בנתינת כלים והדרכה כיצד למלא את מה שבאו לעשות כאן, ולהביא את הקסם בעוצמה וברכות שמחלחלת אל תוך נימי החיים.
.
פתיחת המסלול השנתי של להתעורר לכוח החיים מגיעה מתוך קריאה עמוקה ליצור תשתית לבית ספר למסתורין של העת הזו כחלק מבתי ספר למסתורין שנפתחים וייפתחו בשנים הקרובות ובעשורים הקרובים בכל העולם.
.
בהחלט ייתכן שאנו מקדימים את זמננו במובן מסוים, אך באותה נשימה אנו פשוט אומרים כן! לטבע העמוק שלנו ולאמת הנובעת מליבת הוויתנו.
.
בכוונה שלנו לאפשר למסלול השנתי להתגשם כמרכז שחונך אותנו לחיים מלאים המחברים בין כל חליקנו. ומביאים אותנו לבשליות ובגרות כיצורים מ'ניים עם לב,גוף ונשמה, להתגשם ולהעניק את הקסם שאנו במלאות בחיים האלו תוך כדי שאנו מובילים תרבות חדשה-עתיקה בה רוח וחומר שזורים זה בזו.
.
מי שרוצים לשמוע עוד על המסלול השנתי ועל סדנאות ההיכרות של 'להתעורר לכוח החיים', הקליקו כאן לאירועים הקרובים
.
המשך שבוע מקסים . אור
.

שתפו את הפוסט

פוסטים קשורים

כותרת