fbpx

על אור קורן

על אור קורןאור קורן2024-01-16T16:23:30+02:00

ראיון עומק עם אור קורן | תכנית המומלצים, רשת 13

אני זוכר את המסוק נוסק אל על ולוקח אותנו הפצועים משדה הקרב למרכז הרפואי רמב"ם. היה שם רגע שהתעוררתי לדבר הזה שנקרא יעוד.

נעים להכיר,
אני אור קורן, זהו שמי מלידה והוא מלווה אותי לאורך כל דרכי.

בינואר 1997 חלק בתוכי התעורר ליעוד שלו. זה היה רגע בו חיי חולפים לנגד עיני במהלך התקלות בלבנון בזמן שירותי הצבאי. נפצעתי מכדור ורסיס. כחובש של הצוות טיפלתי בחברי ולאחר מכן גם בעצמי.

בתוך כל זה עלתה בי ידיעה עמוקה שאני כאן בשירות האהבה, אבל עוד לא היה לי מושג איך היא תתגלם בחיי.

לקראת סיום שירותי הצבאי, התחלתי להתמודד עם מה שהיום אפשר לקרוא לו חוויות פוסט טראומטיות: סיוטי לילה, התפרצויות זעם, כאבי בטן, מעי רגיז ופחדים שליוו שינויים שהייתי צריך לעשות בחיי. הייתי זקוק לעזרה.

מסע הריפוי וההתפתחות שלי לאחר השירות הצבאי, החל במנזר קונג פו בסין. הדבר הראשון שהייתי צריך זה משהו שיחבר אותי בחזרה לעצמי. שם, במנזר בגובה 2300 מטר, ללא חשמל, יכולתי להגשים חלום ילדות, להתמסר ללימוד אינטנסיבי של אמנויות לחימה ולהתרחק מהחוויות שלקחתי איתי מהשירות.

כשחזרתי לארץ בשנת 2000 הבאתי עמי את האהבה לחכמת המזרח. התחלתי ללמד טאי ג'י וקונג פו לצד לימודי שיאצו ורפואה סינית.

במקביל להכשרה שלי כמטפל, התחלתי תהליך טיפולי אצל פסיכולוג קליני שמתמחה בפוסט טראומה, שעזר לי רבות בכלים שהיו לו. יחד עם זאת, חשתי שמשהו חסר לי בתהליך עמו והמשכתי לחפש כלים והדרכה. כך הגעתי למטפלת הוליסטית ששילבה נטורופתיה ודיקור יחד עם עבודת מודעות רגשית, ריפוי אנרגטי ותקשור.

בהשראתה המשכתי ללמוד, להעמיק ולהתפתח בעולמות התרפיה והמודעות. וכך, לצד התהליך האישי שלי כמטופל, המשכתי לצמוח כמטפל וכמנחה תוך כדי שאני מזקק ומפתח את הגישה האותנטית עבורי לליווי, ריפוי והעצמה.

בשנת 2012 כתבתי את "ספר ההקשבה הקוונטית" המביא גישה אינטגרלית אשר נמצאת בלב כל השיטות והתורות. גישה, שבבסיסה עבודה עם הרגשות, בחיבור לגוף ולכוח החיים, לשדה האנרגטי, ולמה שמעבר למילים עם הריקות שבתוך כל הדברים. מהות המלמדת כיצד להקשיב לעומק, להיפגש עם מה שקיים בתוכנו, ולהעצים את החיבור והנוכחות שלנו בחיים.

במקביל לכתיבת הספר התחלתי ללמד את הגישה ולהביאה לחדר הטיפולים, לסדנאות ולקורסים שלי.

כיום, אני מנחה סדנאות ומסעות עומק בארץ ובעולם, ומכשיר מטפלים ומנחים בדרך אותנטית ומעצימה, המכוונת לריפוי, העצמה וצמיחה על מנת ליצור חיים מלאים, מוגשמים ובעלי משמעות. הפרקטיקה שלי, אשר התגבשה במעל ל-20 שנות ניסיון, היא האינטגרציה הכנה והעמוקה של דברים מהותיים שהפנמתי מכל דרך בה הלכתי עם השנים.

בין הכשרותיי: מורה ומאסטר מטעם בית הספר העולמי לתטא הילינג, מטפל בכיר בשיאצו ורפואה סינית עתיקה, ביורגונומי, איזון השדה האלקטרומגנטי EMF, אומן צ'י קונג וקונג פו, מנחה קונסטלציה משפחתית.

כיום אני מוביל סדנאות ומסעות עומק בארץ ובעולם בדרך אותנטית ומעצימה, המכוונת לריפוי, העצמה וצמיחה על מנת ליצור חיים מלאים, מוגשמים ובעלי משמעות.

בנוסף, ניתן לתאם איתי מפגשים אישיים אחד על אחד בטלפון
054-4993777.

רגעים יפים מהמסעות האחרונים:

כותרת

עבור למעלה