(שוב) לצאת מהארון

היכן שנמצא פוטנציאל הריפוי והשינוי הגדול ביותר, לשם אני נמשך פעם אחר פעם.
מוקדש באהבה לכל מי שרוצים להעז לצאת מכל ארון שהוא בתקופה זו.

אני כבר מזהה את ריח השינוי כשהוא מגיע באפי. הדרך מבקשת ממני להרפות מהידע או מהרעיונות שאחזתי בהם עד כה. להעז ולשחרר, להסכים קצת לשכוח וכמו תינוק סקרן שמחובר לחכמה הטבועה עמוק בתוכו – לגלות מה נטמע ונשאר, ועתה הוא כבר חלק ממני.

כל יציאה כזו מהארון היא סוג של מוות ולידה מחדש. יצאתי מהארון כשנפרדתי מאמנות הקרטה (היפני) בה התאמנתי מילדות והייתי בטוח שאיתה גם אמות, ונסעתי אחרי הצבא לסין להגשים חלום עתיק ללמוד קונג פו, להתאמן ולחיות במנזר (באותו זמן ממש הרגשתי שאני בוגד בקרטה ובמורה שלי).

אחר כך זה היה לעשות בחירה וללכת ללמוד רפואה סינית. לשחרר את עצמי ומשפחתי מהמחשבה על לימודי תואר.
כי צריך, כי פרנסה, כי זה נחשב …

ושוב הגיעה קריאה לצאת מהארון ולהמשיך לתטא הילינג, לעבודה האנרגטית ולתקשור. להגיד מילים כמו: מלאכים, הדרכה, חוקים קוסמיים. להכיר בכך שאני יצור אינטואיטיבי עם נשמה עתיקה ולהסכים להתמודד עם פחד שהיה לי
מבוז ומביקורת על בחירה בעולם המודעות הניו אייג'י.

הדרך המשיכה והגיעה ההבנה שצריכה להיות גם עבודה רגשית עמוקה. ואני, שהגעתי לעולם המודעות מהגוף ומהתנועה, צריך לחזור ולחבר שוב את הידע עם החוויה. את הרגשות עם התחושות והגוף, את האנרגיה עם החומר. ובייחוד ההסכמה להודות בפני עצמי שכבר לא מעניין אותי "לנסות לתקן" אנשים, אלא פשוט להקשיב. להקשיב עמוק עמוק עד שאתמסר, שאהיה יותר קרוב לעצמי, והנשמה שאיתי תהיה יותר קרובה לעצמה, והאהבה האמתית שנובעת מבפנים תתגלה.

ההקשבה הקוונטית נולדה לעולם והביאה בגרות של שמאנית עתיקה, חכמה, שובבה ואוהבת.

עבורי הקשבה כנה היא שורש השורשים. היא דרך להעניק אהבה והיא פתחה אותי לתקשורת של הלב ולכוחה המרפא של הנוכחות. חשבתי לעצמי שהנה, עתה אוכל לנוח על זרי הדפנה של ההקשבה עד יום מותי, כי אין יותר עמוק מכך. אך להדרכה הפנימית יש תכניות משלה עבורי, שוב דלת הארון החלה להיפתח.

בשלוש שנים האחרונות חכמת הגוף מביאה אותי פעם אחר פעם אל המקורות של גופי. אל האגן שלי, אל אברי המין, אל הפירנאום ואל הנקבים שבי. גיליתי שהזיכרונות העמוקים והקמאיים ביותר נסתרים שם. גיליתי שהעוצמה שלי נסתרת שם. פעמים רבות תחת ערמות של בושה, בדידות, חוסר אונים, כאב ושאר חברים שהצטרפו בדרך.

בכל מפגש שכזה, כן ועמוק, כשהתודעה הטהורה של התינוק עמה נולדתי נחשפת, אני חווה טרנספורמציה. בכל פעם עוד פיסה מהעוצמה שלי חוזרת אלי, או אולי נכון לומר: חוזרת להיות נגישה עבורי. בכל פעם אני מעז לאפשר לאור שלי לקרון עוד לעולם וזה קורה בנעימים ובטבעיות.

(שוב) נולד ויוצא מהארון. מתמסר באופן עמוק לכל נושא המיניות. לעתים מרגיש כמו תינוק שמגלה את פתחיו לראשונה. מגלה כי לתינוק שבתוכי יש הרבה ידע והוא ממש מורה בריפוי ועבודה עם נושאים הקשורים במיניות.
קודם כל ביני לבין עצמי. בקבלה של הגוף, מגע ואינטימיות. ריפוי ואינטגרציה של הזכרי/נקבי שבפנים. ומכאן גם בעבודה עם אנרגיה מינית בריאה. הגשמה ויצירת מציאות.

חווה כי עם איכויות הטוהר, התום והענווה של אותו תינוק, הוא מורה מלא לב לתקשורת מקרבת בתוך ובין המינים….

עולם שלם נפתח בפני ומביא אותי לעומקים חדשים אשר מהווים חלק אינטגרטיבי מהתהליך האישי. באופן טבעי מתמגנטים לקורסים ולתהליכים האישיים בקליניקה מי שנושאים חשובים אלו מתעוררים בהם גם כן. הדבר נטמע באופן אורגני ושלם עוד ועוד בחיים ובהוראה כצעד מהותי, ואני מעז לומר אפילו הכרחי בתהליכי הריפוי, הצמיחה.

התינוק שבי פותח את דלת הארון, יוצא ערום לעולם. כל שנותר לי הוא לתת לו להוביל… להתמסר לשינוי המתחולל בתוכי עם נהר החיים והמוות אל הלידה הבאה.

מקווה כי עורר בכם השראה.
תודה שקראתם.
באהבה, אור

שתפו את הפוסט

פוסטים קשורים

כותרת