איך להעצים את חווית החיים, המשמעות והיכולת ליצור אינטימיות ואושר בחיי?

שנכנסתי לעולם השמאניזם ועבודה עם שמאניזם מ י נ י, הופתעתי כאשר חלק נכבד מהתהליכים שעברתי היו מאוד פרקטיים דרך כלים שעזרו לי להיכנס, להתחבר ולהקשיב לגופי. תהליכים שהובילו לזיכרונות של מוות לא מדובר, או תהליך של אבל שלא הסתיים וכמו מחכה באזור האגן למפגש מחודש מרפא ומשחרר.
בכל פעם שנפגשתי עם חוויה כזו, חוויתי איך כל כך הרבה עוצמה חוזרת אלי. הכאב והאבל הופכים לפריחה אותנטית שנובעת מהגוף עצמו. כמו מהעומקים משהו נולד מתוכי ומגלה לי את עצמי מחדש.

אני רוצה רגע לחבר את זה לעבודה עם כוח חיים שמחובר דרך הגוף באופן ישיר לרגשות לאנרגיה ה מ י נ י ת שלנו.
הרבה פעמים הפחד הלא מודע ממפגש עם האנרגיה המינית לאוו קשור לכל טראומות ה-Abuse שעשינו עם האנרגיה הזו כתוצאה מניתוק בין הלב ואברי המין במאות השנים האחרונות. זה נושא חשוב מאוד בפני עצמו, אך זה לא רק זה.

ישנו עניין גדול הקשור לפחד מהתמודדות עם זיכרונות אישיים, משפחתיים או קולקטיביים של אובדן ומוות. מוות בלידה של העובר או האם, הפלות, מוות בגיל צעיר או ממחלה.
המקום המופלא בגופנו שיודע להביא חיים וליצור המשכיות, מאחסן לא פעם את הטראומות הללו כיוון שבכוחו גם לרפא אותן.
אחד הדברים שמרגשים אותי בכל פעם מחדש במסעות העומק הוא לראות עוד אנשים מתחברים מחדש אל חלקים אלו בתוכם וחווים את הקסם הזה שאני בעצמי חוויתי וחווה ושאין דרך באמת להעבירו במילים. רק דרך חוויה.

זה גילוי גדול שאחת הדרכים להעצים את חווית החיים, המשמעות והיכולת ליצור אינטימיות ואושר בחיי, היא דווקא כשאני מסכים להיפגש עם מה שחי-מת בתוכי תוך כדי חיבור עמוק יותר לגופי ומכאן לאור המודעות.

אשמח לשמוע איפה זה פוגש אתכם ❤ ?

תודה שקראתם
ואלו מכם שיש קריאת הלב (והאגן) לעבור תהליך עוצמתי כזה, להתעורר עוד אל החיים שנועדתם לחיות, אני מזמין אתכן לריטריט החורף של 'להתעורר לכוח החיים.
5-8.1 בחווה מופלאה בצפון.
4 ימים עוצמתיים וטרנספורמטיביים.

למידע נוסף והרשמה מוזמנים ללחוץ כאן
באהבה
אור

שתפו את הפוסט

פוסטים קשורים

כותרת