להקשיב . להיפגש . לאהוב

אחת הסיבות העיקריות שהביאו אותי ללמוד לעבוד עם רגשות הייתה המפגש עם 'פחד המוות' שהסתובבתי איתו בכל מקום.
בתוך המסע שלי לאורך השנים ליוויתי ועודני מלווה אנשים שמתמודדים עם מחלות שמביאות אותם להיפגש עם המוות לעתים בלית ברירה. עם חלקם הלכתי עד שעברו לצד השני ועזבו את גופם הפיזי.

חוויה שבכל פעם שאני מתמסר אליה עם כל מה שהיא מביאה, מעמיקה בי את מערכת היחסים שלי עם האהבה, החמלה ועם האומץ לאהוב בעודנו בחיים.

בזכות אותם אנשים שליוויתי, ראיתי שוב ושוב שדווקא שאנו חווים שאנו קרובים למוות אנו מתמלאים באומץ כיוון שאין מה להפסיד עוד!

והמוות לא חייב להיות המוות הגדול של סוף החיים. זה יכול להיות כל מפגש עם רגש או חוויה לא מעובדת בתוכנו שאנו חוששים להיפגש עמה על מנת להביאה מהצל אל האור ובכך לאפשר לה ריפוי והתמרה.

כשמסכימים להרגיש ולהסתכל פנימה נפתחת דלת חדשה וקורה קסם. פתאום מרגישים חופשיים להיות כנים יותר, להיות אנחנו עצמנו יותר, לחיות יותר ברגע, להיות פחות מרצים את הסביבה ועם יותר אומץ לאהוב.

קיבלתי מתנה גדולה מאותם אנשים שליוויתי שנמצאים מאז עמוק בלבי.
אין צורך לחכות למוות או לאיזשהו סוף כדי לבחור ולהתעורר. מספיק להסכים להיפגש כבר כעת עם מה שכואב ושורף מבפנים על מנת לעשות צעד כנה ואמיץ לחיים אמתיים מחוברים ומשמעותיים יותר.

רומי המשורר הסופי מהמאה ה-13 כתב:
"מות באהבה אם חפץ חיים אתה"

ב- 3-5.11 נפתח הקורס הבא של
ההקשבה הקוונטית
ימים ד'-ו'. בכפר אוריה.

ההרשמה נפתחה 🙂

מזמין אתכן.ם באהבה גדולה לקורס אינטימי בסלון ביתי עם קבוצת אנשים שרוצים לקבל כלים לעבודת עומק רגשית לתהליכים האישיים שלנו וכמלווים במרחבים של התפתחות. לצלול ולגעת בכאב ובפחדים שמונעים מאתנו לחיות במלאות, להסכים להרגיש מחדש, להתקרב ולחיות באמת כל עוד אנחנו כאן.

*מספר המקומות מוגבל*

לפרטים נוספים והרשמה: לחצו כאן

ממש אודה לכם על שיתוף עם חברים וקולגות שתוכן זה רלוונטי עבורם
תודה מראש,

שבוע נעים ומיטיב לכולנו
אור

שתפו את הפוסט

פוסטים קשורים

כותרת