קעקועים. הקשבה. ברזיל ישראל

כשלימדתי בברזיל גיליתי שהבריזלאים (בהכללה כמובן) אוהבים לעשות קעקועים. ולא סתם קעקועים. אם כבר אז גדולים עם הרבה נראות ועוצמה. גיליתי עם הזמן שמתחת לתדמית שהחזקתי על המקועקעים הקשוחים, ישנן נשמות רגישות.

השנה מסתיימת לראשונה תוכנית ההכשרה למטפלים בהקשבה קוונטית בברזיל. מסע מעצים של עבודת עומק, דרך חיבור לתת מודע ועבודה עם הרגשות. אני סוג של אבא וזה מרגש אותי ברמות. בייחוד לראות עוד חברים לדרך לוקחים את הכלי היפה והעמוק הזה אל ארגז הכלים שלהם באופן שיוכלו להגשים עצמם, להעביר זאת הלאה לעוד אנשים שרוצים להתחבר אל עצמם ועוצמתם באופן כנה ועמוק, ולשרת את החיים והאהבה בצורה חופשית יותר.

את קורס ההקשבה הקוונטית שקיימתי עתה בביתי, לא הספקתי לפרסם בפייסבוק והוא כבר התמלא.
לצד הריטריטים והסדנאות של 'להתעורר לכוח החיים', בחרתי במקביל לחדש את קורסי ההקשבה הקוונטית גם בארץ, אך כרגע באופן אינטימי יותר על מיזרוני הטטאמי היפניים בביתי.
אני בהודיה גדולה על הקבוצה שזה עתה סיימה 3 ימים מלאים עשירים וטרנספורמטיביים בביתי. על האפשרות לחלוק ידע כל כך מהותי ומשמעותי ולתת כלים שמגיעים עם 20 שנות ניסיון, כיצד לעשות תהליך בעצמנו וכיצד להשתמש בהקשבה הקוונטית גם בליווי מטופלים לאלו מאיתנו שמטפלים, מלווים ומנחים.

אני מזמין את מי שקריאה בליבם להצטרף ב-22-24.9 לקורס הבא שנפתח למספר אינטימי של אנשים בסלון ביתי. יש כבר מספר נרשמים ובפעם הקודמת הקורס התמלא תוך כמה ימים. לכן אם יש לכם הקריאה, זה הזמן להירשם (אחרי שיחה עמי) ולהצטרף למחזור הקרוב.

בהמשך השנה מתוכננים קורסים נוספים יחד עם קורסי המשך להעמקה, ופתיחה של התוכנית המורחבת להכשרת מטפלים גם כאן בארץ !
המעוניינים בפרטים נוספים כיתבו אלי כאן ואשמח ליצור קשר.

ההגשמה העצמית שלנו מתגלה
בלימוד כיצד לנוע בחופש פנימי עמוק יותר
בנתינה שלנו,
בהסכמה שלנו לקבל,
ובהסכמה ללמוד לתת מקום לפגיעות האנושית שיש בכולנו דרך במפגשים היומיומיים בחיינו. ככל שחופש פנימי זה בנו גדל, מתנתנו מתגלה.

אנא שתפו את מי שיוכלו לקבל ערך ומשמעות מתכנים אלו . תודה
לכל הפרטים ולהרשמה לקורס ההקשבה הקוונטית הקרוב לחצו כאן

בהזדמנות זו מזמין אתכם גם להתנסות ולהאזין למדיטציה שהנחיתי בקורס האחרון של ההקשבה הקוונטית.
מדיטציה מומלצת לחיבור עמוק פנימה.

המדיטציה של ההקשבה הקוונטית מלמדת אותנו מזכירה לנו את החיבור העמוק שלנו לכל הדברים. את היכולת לעבוד עם חכמת הגוף שתמיד זמינה עבורנו ואת העובדה שאנחנו והכוכבים הגדולים ביותר בשמיים חולקים את אותם היסודות העמוקים של הבריאה. ברמה העמוקה של הדברים כולנו אחד והכל אהבה, ומכאן אנו לומדים לפעול להיפגש עם מה שמחכה למפגש מרפא מחבר ומעצים בתוכינו ואף לברוא ולהגשים. מומלץ להאזין עם אזניות לחוויה אופטימלית:

 

באהבה אור

שתפו את הפוסט

פוסטים קשורים

כותרת